مبل های چوبی را با سس مایونز ترمیم کنید

خط سلامت: سس مایونز برای صرفه جویی در هزینه ها و ترمیم مبلمان چوبی کاربرد دارد.

مبل های چوبی را با سس مایونز ترمیم کنید

چگونه یک قاشق سس مایونز می تواند مبلمان را نو و تازه کند.

به گزارش خط سلامت همه ما یک پیمانه سس مایونز را برای یک ساندویچ یا یک سالاد سیب زمینی دوست داریم. سس مایونز خواص پنهانی دارد که فراتر از قلمرو لذت خوردن آن در آشپزی است.

سس مایونز فقط برای همبرگر و سیب زمینی سرخ شده نیست. این یک راه نجات برای مبلمان چوبی است که بر اثر آبخوردگی باد کرده است. در اینجا نحوه تبدیل سس مایونز از یک چاشنی ساده به یک قهرمان خانگی آورده شده است. 

طرز کار

یک قاشق سس مایونز را مستقیماً روی محل آبخوردگی بمالید. 

اجازه دهید حدود 30 دقیقه تا یک ساعت بدون مزاحمت در آنجا بماند. روغن‌ها و چربی‌های موجود در مایونز جادوی خود را روی چوب اعمال می‌کنند و به بلند کردن ذرات آب به دام افتاده کمک می‌کنند. 

پس از مدت زمان انتظار به سادگی سس مایونز را با یک پارچه نرم پاک کنید. لکه به طور چشمگیری کمرنگ شده یا به طور کامل ناپدید شده است.

سس مایونز، بهترین دوست ساندویچ شما، همچنین می تواند در تعمیر و نگهداری خانه بازی را تغییر دهد. نه تنها به وعده‌های غذایی‌تان طعم می‌بخشد، بلکه می‌تواند بدون زحمت لکه‌های آبی را که فکر می‌کردید دائمی هستند، پاک کند. بنابراین دفعه بعد که آن حلقه آب آزاردهنده را دیدید، نگران نباشید. فقط در یخچال خود را باز کنید، مایونز را بردارید و به مبلمان چوبی خود آنطور که شایسته است بمالید. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

آخرین اخبار
خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان