لیستی از تاثیرگذار ترین افراد در رسانه های اجتماعی در سراسر جهان

خط سلامت: اینفلوئنسرها معمولاً اعتبار خود را در یک جایگاه خاص ایجاد می کنند و از آن قدرت برای ارتباط با مردم از طریق رسانه های اجتماعی استفاده می کنند.

لیستی از تاثیرگذار ترین افراد در رسانه های اجتماعی در سراسر جهان

اینفلوئنسرها ی شبکه های اجتماعی چهره های برجسته ای هستند. آنها بر دنیای آنلاین و برنامه های اجتماعی که ما روزانه از آنها برای تبدیل شدن به نام های معروف استفاده می کنیم تسلط دارند.

اینفلوئنسر رسانه های اجتماعی چیست؟

اینفلوئنسرها معمولاً اعتبار خود را در یک جایگاه خاص ایجاد می کنند و از آن قدرت برای ارتباط با مردم از طریق رسانه های اجتماعی استفاده می کنند.

با این حال، آنچه بزرگ در نظر گرفته می شود نسبی است. گزارش هایی را ذکر کنید که 26.4 درصد از حساب های اینستاگرام کمتر از 1000 دنبال کننده دارند، در حالی که تقریبا نیمی از آنها بین 1000 تا 10000 فالوور دارند.

اگرچه 10000 ممکن است زیاد به نظر برسد، اما تحت الشعاع 622 میلیون فالوور اینستاگرام اینفلوئنسر برتر رسانه های اجتماعی قرار دارد.

انواع اینفلوئنسر رسانه های اجتماعی (بر اساس تعداد فالوور)

نانو اینفلوئنسر (1000 تا 10000)

اینفلوئنسرهای نانو معمولاً با پیروانی کم، روابط اعتماد بیشتری با دنبال‌کنندگان دارند و برای کمپین‌های هدفمند بسیار عالی هستند.

میکرو اینفلوئنسر (10000 تا 100000)

اینفلوئنسرهای خرد که در یک جایگاه خاص محبوب هستند، همچنان قابل ارتباط هستند و نرخ تعامل بالایی را با مخاطبان هدف خود حفظ می کنند و در عین حال توجه بیشتری را به خود جلب می کنند.

اینفلوئنسر ماکرو (100000 تا 1000000 فالوور)

اینفلوئنسرهای کلان دارای جذابیت گسترده ای هستند که در اصل می تواند از یک جایگاه نشات بگیرد. مخاطبان بزرگ آنها برای مدت طولانی به بهای کاهش نرخ تعامل ایجاد می شود.

اینفلوئنسر افراد مشهور (1,000,000+ دنبال کننده)

اینها نام‌های شناخته شده در صنعت با مخاطبان جهانی بسیار زیاد هستند، که آنها را گزینه‌های خوبی برای کمپین‌های آگاهی از برند می‌سازد، اما احتمالاً هزینه زیادی برای کار کردن با آنها خواهد داشت.

کدام پلتفرم رسانه اجتماعی بیشترین مخاطب را برای اینفلوئنسرها دارد؟

اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی به طور واقع بینانه می خواهند به بیشترین مخاطب ممکن دست یابند. هرچه افراد بیشتری محتوای آنها را ببینند، تأثیر آنها بیشتر خواهد بود.

به همین دلیل است که انتخاب پلتفرم مناسب رسانه های اجتماعی می تواند بر میزان رشد شما به عنوان اینفلوئنسر تأثیر بگذارد.

همانطور که پلتفرم های رسانه های اجتماعی رشد کرده اند، ویژگی های اصلی خود را در کنار عملکردهای ثانویه برای رقابت با یکدیگر توسعه داده اند.

انجام این کار به اینفلوئنسرهای رسانه‌های اجتماعی کمک می‌کند تا مخاطبان خود و نفوذ آن‌ها را افزایش دهند که می‌تواند آنها را به شرکای جذاب‌تری برای همکاری برندها و بازاریابان تبدیل کند.

30 تأثیرگذار برتر رسانه های اجتماعی در سراسر جهان

1 کریستیانو رونالدو

2 سلنا گومز

3 آریانا گرانده 

4 کایلی جنر 

5 جاستین بیبر 

6 لئو مسی 

7 دواین جانسون 

8 تیلور سویفت 

9 کیم کارداشیان 

10 MrBeast

11 بیانسه 

12 کیتی پری 

13 کلویی کارداشیان 

14 کندال جنر 

15 جنیفر لوپز

16 ویرات کهلی 

17 نیمار جونیور 

18 ریحانا 

19 کوین هارت  

20 دمی لواتو

21 بیلی آیلیش 

22 جیمز له برون 

23 چارلی دی آملیو

در حالی که برخی از اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی به طور ارگانیک در یکی از پلتفرم های مختلف رشد کرده اند، بسیاری از محبوب ترین اینفلوئنسرها در اینستاگرام، تیک تاک و سایر پلتفرم ها ابتدا افراد مشهور آفلاین هستند.

از آنجا که بسیاری از سلبریتی های سنتی چند دهه قبل از ظهور رسانه های اجتماعی محبوبیت خود را افزایش دادند، آنها با موفقیت شهرت تثبیت شده خود را به دنبال کنندگان ملموس در دنیای آنلاین منتقل کردند. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

آخرین اخبار
خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان