4 راه که رابطه تان را از بن بست خارج و پایدار می کند

خط سلامت: در هر رابطه فراز و نشیب هایی وجود دارد. همیشه در آرامش نخواهید بود. بعضی اوقات ممکن است شریک زندگی تان با مسئله ای روبرو شود که موجب استرس و افسردگی او شود.

4 راه که رابطه تان را از بن بست خارج و پایدار می کند

حفظ رابطه و عشق موجب پایداری رابطه می شود.

به گزارش خط سلامت در هر رابطه فراز و نشیب هایی وجود دارد. شما همیشه در آرامش نخواهید بود. بعضی اوقات ممکن است شریک زندگی تان با مسئله ای روبرو شود که موجب استرس و افسردگی او شود، مانند مرگ یک عضو نزدیک خانواده. سایر وقایع مانند از دست دادن شغل یا مشکلات جدی سلامتی نیز می تواند هر دو شریک را تحت تأثیر قرار دهد و ارتباط آن ها با یکدیگر را دشوار کند. شما ممکن است ایده های مختلفی برای مدیریت امور مالی یا تربیت فرزندان داشته باشید. افراد مختلف با استرس، متفاوت برخورد می کنند و سوء تفاهم ها می توانند به سرعت به سمت سرخوردگی و عصبانیت پیش بروند.

پنهانکاری ممنوع

مشکلات خود را از شریک زندگی تان مخفی نکنید. استرسهای زندگی می تواند ما را دچار کمبود موقت کند. اگر با استرس زیادی روبرو هستید، به نظر می رسد که درد و دل کردن با شریک زندگی تان مشکل گشا ست و حتی احساس امنیت بیشتری به شما می دهد. مبارزه با این امر ممکن است در ابتدا احساس آزادی در شما ایجاد کند، اما آرام آرام رابطه تان را مسموم می کند. راه های سالم تر دیگری برای مدیریت استرس، عصبانیت و ناامیدی خود پیدا کنید.

زورگفتن ممنوع

دادن راه حل های اجباری می تواند مشکلات بیشتری را ایجاد کند. همه افراد مشکلات و مسائل را به روش خود حل می کنند. به یاد داشته باشید که شما یک تیم هستید. ادامه حرکت به جلو می تواند نقاط ضعف شما را از بین ببرد.

به مراحل اولیه رابطه ی خود بازگردید. لحظاتی را که برای اولین بار در کنار هم قرار گرفته اید را به خاطر بیاورید، حرف هایی که برای اولین بار به هم گفتید را بازگو کنید و فکر کنید که چگونه می توانید با همکاری هم دوباره این حس عاشقانه را تجربه کنید.

تغییر را جدی بگیرید

برای تغییر آماده باشید. تغییر در زندگی اجتناب ناپذیر است و اتفاق می افتد چه با آن پیش بروید و چه با آن بجنگید. انعطاف پذیری برای انطباق با تغییر و تحولاتی که همیشه در هر رابطه ای اتفاق می افتد، ضروری است و به شما امکان می دهد تا در هر دو زمان خوب و بد رشد کنید.

کمک بگیرید

اگر برای استحکام رابطه ی خود به کمک خارجی نیاز دارید، با هم هماهنگ شوید. بعضی اوقات مشکلات در یک رابطه می تواند برای شما به عنوان یک زن و شوهر بسیار پیچیده یا پرتلاطم به نظر برسد. زوج درمانی یا صحبت کردن با یک دوست قابل اعتماد یا مشاوره ی حرفه ای می تواند کمک کننده باشند. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان