ضربه زننده ترین نوع خیانت را بشناسید /3 تکنیک برای بخشش خیانت

خط سلامت خیانت پایه های زندگی مشترک را ضعیف می کند و هر دو زوج و همسر در این خطا آسیب می بینند.

ضربه زننده ترین نوع خیانت را بشناسید /3 تکنیک برای بخشش خیانت

به گزارش خط سلامت خیانت عاطفی، احساسی و آنلاین و جنسی است. خیانت در زمینه رفتار جنسی کمترین بخشش را دارد.

با این حال افراد می توانند از آسیب های ناشی از خیانت عبور کنند و از بخشش و رشد شخصی استقبال کنند. بخشش یک پیش بینی کننده مهم رشد شخصیت پس از آسیب است.

خیانت یکی از دردناک ترین و آسیب زاترین تجربیاتی است که یک نفر با آن روبرو می شود. خیانت قلب‌ها را می‌شکند، رویاها را از بین می‌برد و اعتماد را نابود می کند. هم مردان و هم زنان به خاطر خیانت مقصر هستند، اما بسیاری از آنها بخشیده می شوند. خیانت به معنای پایان یک رابطه نیست.

رشد پس ازآسیب

رشد زمانی حاصل می شود که فرد از مراحل مختلف آسیب عبور کند و بخشش یکی از متغییرهای مهم برای رشد شخصیت فرد است. فرد با بخشش قسمتی از روح خود را که درگیر بوده رها می کند و این رهاسازی فرد را به آرامش درون نزدیک تر می کند و در نهایت رشد شخصیت حاصل می شود.

متقاعدسازی پس از خیانت

آیا چنین تکنیک هایی موفق هستند؟

چند دلیل برای متقاعد سازی وجود دارد که افراد از آن استفاده می کنند. (1) زمانی که فرزندان از زوجین خواستار بخشش طرف مقابل هستند. (2) زمانی که شخص خیانت کار در یک بازی قرار گرفته و خودش بی خبر بوده است. (3) زمانی که احتمال خیانت در آینده کاهش می یابد.

اگر فرد بتواند با این دلایل خود را متقاعد کند، یک فرصت دوباره به شخص مقابل و خودش برای زندگی هدیه می دهد. برای ورود به صفحه ی اینستاگرام کلیک کنید. تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان