میل جنسی پائین زنان را بدون هزینه درمان کنید

خط سلامت: زنان را به خاطر کاهش میل جنسی سرزنش نکنید. زنان همچنین بیشتر از شرکای مرد خود به انجام کارهای خانه و مراقبت از کودکان ادامه می دهند.

میل جنسی پائین زنان را بدون هزینه درمان کنید

به گزارش خط سلامت چگونه بار ذهنی بر روابط صمیمی تأثیر می گذارد. "میل جنسی کم" بیش از 50٪ از زنان را تحت تاثیر قرار می دهد و درمان آن دشوار است .

مطالعه ای که در مجله تحقیقات جنسی منتشر شده، نشان می دهد زنان در روابط برابر (از نظر کار خانه و بار ذهنی) از روابط خود رضایت بیشتری دارند و به نوبه خود میل جنسی بیشتری نسبت به زنانی که در روابط نابرابر هستند، احساس می کنند.

چگونه میل جنسی کم را تعریف کنیم؟

میل کم چیزی بیش از انگیزه داشتن رابطه جنسی است. روابط به ویژه برای میل زنان مهم است: نارضایتی از رابطه یک عامل خطر اصلی برای کاهش میل در زنان است، حتی بیشتر از تأثیرات فیزیولوژیکی سن و یائسگی. واضح است عوامل موجود در رابطه برای درک میل جنسی زنان بسیار مهم است.

پیچیدگی میل جنسی زنانه

به عنوان راهی برای پرداختن به پیچیدگی میل جنسی زنانه، دو نوع مختلف میل جنسی را مطرح می کنند: میل دوتایی، میل جنسی است که فرد نسبت به دیگری احساس می کند، در حالی که میل انفرادی مربوط به احساسات فردی است.

جای تعجب نیست که میل دوتایی با پویایی رابطه در هم آمیخته است، در حالی که میل انفرادی بی شکل تر است و شامل احساس خوبی نسبت به خود به عنوان یک موجود جنسی (احساس سکسی) بدون نیاز به تأیید از طرف دیگری است.

این پژوهش با بررسی اینکه چگونه انصاف در روابط ممکن است بر میل تأثیر بگذارد، تفاوت های ظریف تمایل زنان و ارتباط قوی آن با کیفیت رابطه را تأیید کرد.

مقایسه سه گروه :

روابطی که در آن زنان کار برابر داشتند.

وقتی زن احساس کرد کار بیشتری انجام می دهد .

هنگامی که زنان فکر می کردند که شریک زندگی آنها بیشتر مشارکت می کند.

سپس بررسی کردیم که چگونه این تفاوت ها در برابری روابط بر میل جنسی زنان تأثیر می گذارد.

یافته ها واضح بود. زنانی که روابط خود را برابر ارزیابی کردند، رضایت بیشتری از رابطه گزارش کردند.

زنانی که احساس می‌کردند کار بیشتری در رابطه انجام می‌دهند، میل جنسی کمتری داشتند.

نابرابری های روابط

در حالی که منطقی به نظر می رسد که نابرابری های روابط ممکن است بر تمام جنبه های جنسیت زنان تأثیر بگذارد، نتایج ما نشان داد که انصاف تأثیر قابل توجهی بر میل انفرادی ندارد.

این نشان می‌دهد که میل پایین زنان یک مشکل جنسی داخلی نیست که باید با برنامه‌های ذهن آگاهی درمان شود، بلکه مشکلی است که نیاز به تلاش هر دو طرف دارد.

فرزندارشدن و میل جنسی زنان

سایر عوامل رابطه دخیل هستند. کودکان بار کاری را برای زنان افزایش می‌دهند که منجر به کاهش برابری روابط و در نتیجه کاهش میل جنسی می‌شود. برای ورود به صفحه ی اینستاگرام کلیک کنید. تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان