رابطه جنسی با این 3 خوشمزه تقویت کنید

خط سلامت: رابطه جنسی ذهن بسیاری از افراد را در جوانی مشغول می کند و باعث می شود تا در پی آن باشند که میل جنسی شان را بهبود دهند.

رابطه جنسی با این 3  خوشمزه تقویت کنید

رابطه جنسی و  میل جنسی با استرس کاهش می یابد به گزارش خط سلامت از آن جا که در زندگی ماشینی امروزه استرس بیشتر شده است. شناخت لیستی از مواد غذایی که میل جنسی را بهبود ببخشد به افراد کمک می کند که شادی را به زندگی خود هدیه کنند مهم است.

در زیر لیستی از مواد غذایی که باعث افزایش میل جنسی و بهبود رابطه جنسی می شود، اشاره می کنیم.

رابطه جنسی و انار

 انار در طول تاریخ به عنوان نماد باروری و تقویت میل جنسی شناخته و معرفی شده است. متخصصان می گویند نوشیدن آب انار باعث ارتقاء روحیه شده و جریان خون را در بدن تقویت می کند با تقویت جریان خون سطح تستوسترون بالا خواهد رفت و فرد میل جنسی بیشتری برای داشتن رابطه جنسی خواهد داشت.

رابطه جنسی و شکلات

شکلات با افزایش دادن سروتونین باعث احساس شادمانی و خوشبختی می شود. تقویت روحیه با مصرف شکلات و کاهش افسردگی باعث می شود که افراد میل جنسی بیشتری را احساس کنند و انگیزه شان برای برقراری رابطه جنسی بالاتر رود. فنیل اتیل آمینی که در شکلات به میزان زیادی وجود دارد، یک ماده شیمیایی است که زمان احساس عشق و میل جنسی ترشح می شود.

رابطه جنسی و اسفناج

 اسفناج یک سبزی افزایش دهنده میل جنسی است. اسفناج سرشار از منیزیم است و منیزیم تستوسترون را افزایش می دهد. اسفناج هم چنین با داشتن آهن نه تنها باعث افزایش میل جنسی، بر انگیختگی، ارگاسم و رضایت جنسی می شود، بلکه کاهش افسردگی را به دنبال خواهد آورد. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.

 تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

 

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان