میل جنسی بعد از دعوا و مشاجره زیاد می شود / ذهنیت تان را از رابطه جنسی عوض کنید

خط سلامت: رابطه جنسی بعد از دعوا و مشاجره زن و شوهر افزایش پیدا می کند. محققان در مورد علت افزایش رابطه جنسی بعد از دعوا می گویند.

میل جنسی بعد از دعوا و مشاجره زیاد می شود / ذهنیت تان را از رابطه جنسی عوض کنید

رابطه جنسی چونه در ذهن زن و شوهر بعد از دعوا پر رنگ می شود؟ وقتی زن و شوهر با هم دعوا و مشاجره می کنند، احساسات بالا می‌رود و احساس تهدید ایجاد می شود، بنابراین سیستم دلبستگی به فرد انگیزه می دهد تا بتواند احساس امنیت خود را با افراد مهم زندگی مانند شریک زندگی افزایش دهد، بنابراین رابطه جنسی افزایش می یابد و این یک روش است تا بتوان با آن رابطه عاشقانه را ترمیم کرد.

رابطه جنسی پس از دعوا

به گزارش خط سلامت  وقتی زن و شوهر با هم دعوا و مشاجره می کنند به نوعی از هم فاصله می گیرند اما رابطه جنسی ، احساس صمیمیت و نزدیک شدن را در آنان تقویت می کند، بنابراین آنان به نوعی دوباره در کنار هم قرار می گیرند. برقراری رابطه جنسی در اختلافات فردی و درگیری ها به حل اختلافات کمک می کند. اگرچه رابطه جنسی یک روش عالی برای بازیابی احساس صمیمیت بعد از اختلافات است اما توصیه نمی شود که برای برقراری رابطه جنسی آرامش روانی و آرایش عاطفی با همسر را به چالش کشید.

در مشکلات سخت چگونه با مسائل روبرو شویم؟

زمانی که حرف سختی‌ها و مشکلات سخت پیش می آید اکثر افراد احساس می‌کنند حتی حرکت به سمت حل مشکل برای شان غیرممکن و یا به نوعی وقت تلف کردن است اینکه فردی احساس کند در چهل سالگی تمام زندگی اش را برای دیگران گذاشته، اما از کودکی هیچ کس او را دوست نداشته و در یک جایگاه پایین زندگی می کند، یک فضای بسیار سخت روانی برای او ایجاد می کند.

چگونه می توانیم این مشکلات را حل کنیم؟

لذت های ساده

گاهی اوقات لذت های ساده کافی است تا فرد احساس کند زندگی ارزش زیستن دارد یا می‌تواند شتاب و حرکت به سمت جلو را ایجاد کند. در این گونه مواقع می توان به تماشای تلویزیون، فیلم، خوردن غذای مورد علاقه، تماشای غروب خورشید، گوش دادن به موسیقی مورد علاقه، نقاشی کردن، نوشتن، آواز خواندن و برقراری رابطه جنسی پرداخت. افراد در این مواقع می توانند انرژی و شجاعت خود را جمع کنند. افرادی که شروع به نوشتن، آواز خواندن و… می‌کنند به نوعی در حال کمک به خود هستند.

اهداف کوچک یا بزرگ

تلاش کردن برای اهداف بزرگ موثر است و می‌تواند زندگی افراد را دچار تحول کند.

تغییرات

گاهی اوقات تغییر لباس، مدل مو و… احساس شروع دوباره و تنظیم دوباره زندگی را به وجود می آورد.

فعالیت های سرگرم کننده

به سرگرم کننده ترین فعالیت های خود فکر کنید.

به لذت فکر نکنید

از چیزهایی که لذت برده اید و آنچه که عامل آن لذت ها بوده‌اند را پیش روی خود بگذارید. کمک به دیگران، مربی گری، توجه به افراد مسن می تواند در این محدوده قرار بگیرد.

مسئولیت های بیشتر

توجه به مسئولیت ها و تغییر نوع مسئولیت‌ها می‌تواند موثر باشد برای مثال اگر رسیدگی به بچه ها را دوست ندارید می توانید به پخت و پز، خرید، پرداخت قبوض و کارهای بی‌شمار دیگر زندگی بپردازید. مسلم است که می توان با این تغییرات کوچک شرایط بهتری را در زندگی فراهم کرد. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است .

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان