روانشناسی شخصیت / بعد از شکست عشقی چه شخصیت هایی قهر می کنند ؟

خط سلامت: جدایی و پایان رابطه عاشقانه منجر به تجربه احساسات منفی مانند: خشم، غم و حسرت می شود. افراد مختلف نسبت به جدایی و پایان رابطه احساسی، واکنش های متفاوتی نشان می دهند.

روانشناسی شخصیت / بعد از شکست عشقی چه شخصیت هایی قهر می کنند ؟

جدایی و پایان رابطه عاشقانه معمولا منجر به بروز تغییرات رفتاری خاصی می شود. افراد مختلف نسبت به جدایی و پایان رابطه احساسی، واکنش های متفاوتی نشان می دهند.

به گزارش خط سلامت افرادی که جدایی و پایان رابطه عاشقانه را تجربه می کنند به تناسب ظرفیت روانی و تجاربی که در طول زندگی از سر گذرانده اند، رفتارهای متفاوتی نشان می دهند. در صورتی که فرد پس از اتمام رابطه احساسی، نشخوار فکری و تغییرات رفتاری منفی را بصورت مزمن تجربه کند، مراجعه به روانشناس بالینی ضروری است.

جدایی و پایان رابطه عاشقانه

جدایی و پایان رابطه عاشقانه با واکنش های رفتاری متفاوتی همراه است:

 دراماتیک ها

این افراد گریه می کنند و در مورد اینکه چگونه جدایی و شکست عشقی آنها را می کشد صحبت می کنند. از خود می پرسید آیا عشقی که می خواهد آنها را بکشد همان عشقی است که شما تجربه کرده اید؟ گریه مداوم و درام می تواند برای روزها ادامه داشته باشد تا زمانی که فرد خسته، ناامید و آزرده شود. با این حال، زمانی که آنها به عقب بر می گردند، همیشه با قدرت و کامل هستند. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان