11 نشانه زبان بدن کسی که کنار شما احساس امنیت دارد

خط سلامت:احساس امنیت در کنار دیگران و در دنیای به ایین بزرگی یک نیاز اساسی و مهم است اما چگونه می توان متوجه احساس امنیت در رابطه شد؟

11 نشانه زبان بدن کسی که کنار شما احساس امنیت دارد

در دنیایی از لبخندهای ساختگی و زیبایی های کاذب، تشخیص اینکه آیا کسی واقعاً در حضور شما احساس امنیت می کند یا اینکه همه اینها فقط یک نمایش بزرگ است، می تواند سخت باشد.

اما علائم کوچک و ظریفی وجود دارد.

به گزارش خط سلامت زمانی که فردی با حضور شما صد در صد احساس امنیت و محافظت کند، این 11 نشانه را در زبان بدن کلی او مشاهده خواهید کرد.

شانه های خود را شل می کنند

به آخرین باری که برای شغلی که واقعاً می‌خواستید در مصاحبه حضور داشتید فکر کنید. با شانه هایت چه می کردی؟ آیا آنها آرام و سرخورده بودند؟ یا نزدیک گردن شما تنیده و بلند شده بودند؟

تنها زمانی که آگاهانه آنها را آرام کنید متوجه تفاوت می شوید. وقتی شانه‌های تان را پایین می‌اندازید بدون اینکه حتی به آن فکر کنید، به این دلیل است که راحت هستید  و شخصی که با او هستید این احساس را در شما ایجاد می‌کند.

تماس چشمی مداوم برقرار نمی کنند

تماس چشمی یکی از نشانه های شناخته شده محبت است. گفته می‌شود زوج‌هایی که ارتباط چشمی برقرار می‌کنند، عاشق‌تر هستند و ارتباط عمیق‌تری نسبت به آن‌هایی که این کار را نمی‌کنند، دارند.

بنابراین ممکن است عجیب به نظر برسد که فکر کنید کسی که تماس چشمی دائمی برقرار نمی کند در اطراف شما احساس امنیت می کند، اما این حقیقت دارد.

نسبتاً بی حرکت می نشینند

زمانی که کمی عصبی می‌شوید و شروع به بی‌قراری می‌کنید دست‌های تان را به هم می‌پیچید، پاهای تان را روی هم می‌زنید و باز می‌کنید و به نظر نمی‌رسد که بفهمید بازوهای تان چگونه باید باشند.

وقتی در کنار کسی احساس امنیت می کنید، حتی به بدن خود فکر نمی کنید یا با دستان خود چه کاری انجام دهید. به نظر می رسد که آنها به طور طبیعی، بدون فکر، اینجا، آنجا و همه جا استراحت می کنند.

 به شما لبخند نمی زنند

کسی که شما را دوست دارد و با شما احساس امنیت می کند، قرار است در حضور شما خوشحال شود، اما این بدان معنا نیست که همیشه در چهره آنها ظاهر می شود آنها لبخندی جعلی می زنند و سعی نمی کنند مودبانه رفتار کنند. آنها فقط خودشان هستند و اجازه می دهند صورت شان کاملاً آرام شود و این نشانه خوبی است که آنها با شما احساس امنیت می کنند.

تنفس آنها کم عمق است

آیا تا به حال متوجه شده اید چگونه کسی در اطراف شما نفس می کشد؟ به احتمال زیاد، شما فقط در صورتی متوجه نفس کشیدن کسی می شوید که مشکل داشته باشد.

در این مواقع، این شخص احتمالاً اصلاً آرام نیست. نفس های سنگین نشانه پریشانی است. بنابراین اگر به سختی می توانید متوجه نفس کشیدن کسی شوید، احتمالاً در حضور شما کاملاً آرام و راحت هستند.

رنگ گونه ها

می‌دانید وقتی خجالت می‌کشید و احساس می‌کنید گرما در گونه‌هایتان بالا می‌رود؟ وقتی 100 درصد احساس می کنید خودتان هستید و از محیط اطراف خود راضی هستید، هرگز این احساس را ندارید. شما احساس امنیت و محافظت می کنید و این در صورت شما ظاهر می شود

بنابراین اگر فردی که می‌شناسید ظاهری طبیعی برای او دارد، بدون قرمزی یا گلگونی در گونه‌هایش، ممکن است در اطراف شما احساس آرامش داشته باشد.

 بدن آرام و باز

فردی که در حالی که پاهایش را روی هم قرار داده و دست‌هایش را محکم روی سینه‌شان جمع کرده‌اند، یک مانع فیزیکی بین شما و او ایجاد می‌کند. آنها بدن خود را به روی شما می بندند و سعی می کنند از خود محافظت کنند.

کسی که با بازوهایش روی میز یا پاهایش نشسته است، این مانع فیزیکی را ندارد. آنها راحت و به گونه ای نشسته اند که از حضور شما استقبال می کنند، نه اینکه خود را از آن سد کنند.

 صاف نمی نشینند

وقتی کسی صاف می‌نشیند، معمولاً به این دلیل است که سعی می‌کند منظم و مرتب به نظر برسد. آنها سعی می کنند شما را تحت تاثیر قرار دهند یا خود را رسمی تر جلوه دهند.

البته آنها به سادگی می توانند این کار را برای بهبود وضعیت بدن خود  انجام دهند. بنابراین اگر کسی روی مبل شما می‌نشیند، روی صندلی‌اش می‌نشیند و قهوه می‌خورد، یا در صحبت کردن، ناخواسته خم می‌شود، به این دلیل است که با شما احساس امنیت می‌کند.

احساسات خود را در چهره خود نشان می دهند

شما یک رفتار آرام‌بخش یا آرامش‌بخش دارید که به آن‌ها کمک می‌کند تا احساسات را در چهره خود نشان دهند چه شادی، آسیب، ناامیدی یا حتی اضطراب. اساساً، وقتی کسی در اطراف شما واقعاً احساس امنیت می کند، همه آنها را آشکار می کند.

لبخند آنها ظریف است

اصیل ترین نوع لبخندها، لبخندهایی هستند که کوچک، ظریف و مکرر هستند. کسی که واقعاً کنار شما احساس امنیت می کند، قرار نیست دائماً لبخند بزرگی روی صورت خود داشته باشد.

 آن‌ها بیشتر یکی را نشان می‌دهند که در کناره خمیده است، در گوشه‌ای تکان می‌خورد یا فقط از گرما می‌جوشد.

چشمان شان با لبخندشان هماهنگ است

آیا تا به حال این جمله را شنیده اید که کسی با چشمان خود می خندد؟ خوب، اگر تا به حال آن را روی کسی دیده باشید، متوجه خواهید شد چه معنایی دارد. اصیل ترین نوع لبخند لبخندی است که به چشم می رسد. یک نفر لبخند می زند و چشمانش کمی برق می زند. چشمان آنها در گوشه ها چین می شود و چند چین و چروک ظاهر می شود.

این یک لبخند هماهنگ است و کاملا طبیعی است. معمولاً تشخیص آن کمی دشوار است، اما وقتی کسی واقعاً با شما احساس امنیت می‌کند، لبخند و چین و چروک اطراف چشم‌هایش کاملاً هماهنگ می‌شوند.

 

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان