این 6 رفتار ظریف نشان می دهد عشق تان یک طرفه است

خط سلامت: رابطه در ابتدا به گونه ای شکل می گیرد که افراد در رمزگشایی احساسات یکدیگر ناتوانند و نمی دانند که طرف مقابل واقعا علاقه ای دارد یا خیر. راه های ظریفی برای کشف عشق وجود دارد.

این 6 رفتار ظریف نشان می دهد عشق تان یک طرفه است

رابطه زمانی معنا پیدا می کند که افراد به کشفیات احساسات و افکار یکدیگر می پردازند و احساسات واقعی نمایان می شود.

به گزارش خط سلامت نشانه های ظریفی وجود دارد که نشان می دهد افراد علاقه ای به طرف مقابل خود ندارند.

رابطه و نشانه های عدم وجود عشق

رابطه نیاز به عشق دو طرفه دارد. عشق های یک طرفه معمولا سرانجام و دوامی ندارند. بنابراین شناخت نشانه های وجود و عدم عشق برای رابطه ضروری است.  اغلب، مردم در مورد احساسات ناپسند خود صحبت نمی کنند، بلکه ترجیح می دهند آن ها را در پشت لبخندهای مودبانه و گفتگوهای صمیمانه پنهان کنند. اما نشانه های ظریفی وجود دارد که می تواند آن ها را از بین ببرد.

نشانه های ظریف زیر نشان دهنده این است که فرد علاقه ای به طرف مقابل خود ندارد:

اجتناب از تماس چشمی

چشم‌ها دریچه‌هایی به روح هستند و بیش از کلماتی که همیشه گفته می شوند رازها را آشکار می کنند. اگر کسی از نگاه شما دوری می‌کند، می‌تواند نشانه‌ای از این باشد که آن‌طور که به نظر می رسد به شما علاقه‌مند نباشد. این در مورد یک نگاه گاه به گاه به دور یا رفتار خجالتی نیست، بلکه یک اجتناب مداوم از تماس مستقیم چشمی است.

این رفتار ظریف گویای همه چیز است و یک نشانه غیرکلامی است که نشان دهنده ناراحتی، عدم اعتماد یا حتی تحقیر می باشد. بنابراین، اگر متوجه شدید که شخصی مدام از نگاه شما دوری می‌کند، ممکن است نفرت پنهان خود را آشکار کند.

زبان بدن بسته

یکی از پیشگامان عرصه ارتباطات غیرکلامی، زمانی گفته بود که 93 درصد ارتباطات غیرکلامی است. نحوه ژست و حالات بدن افراد چیزهای زیادی در مورد احساس او نسبت به شما می گوید.

زبان بدن بسته نشان دهنده ناراحتی و احتمالاً نشانه ظریفی از نفرت است. مشاهده زبان بدن بینش مهمی در مورد احساسات یک فرد ارائه می دهد. اگر کسی به طور مداوم در زبان بدن خود به سمت شما بسته است مثل دستان ضربدری، بدن زاویه دار، حداقل حرکات ، احتمالا علاقه ای به ارتباط با شما ندارد.

قطع صحبت

ارتباط یک خیابان دو طرفه است. و هنگامی که شخصی مدام حرف شما را قطع می کند یا درباره شما صحبت می کند، نشانه ظریفی می باشد که آن ها برای آنچه می گویید ارزش قائل نیستند.

ارتباطات واقعی زمانی اتفاق می‌افتد که افراد برای دیدن ایده و نگرش و دیدگاه طرف مقابل با درک گوش می‌دهند .این رفتار ممکن است ظریف باشد، اما پیامی قدرتمند از بی اعتنایی و بی احترامی می فرستد.

انتقاد بیش از حد

انتقاد سازنده سالم است، اما زمانی که مکرر می شود، نشانه ای ظریف از بیزاری پنهان می باشد. انتقاد سازنده به افراد کمک می کند تا در مسیر رشد قدم بردارند. اما در مورد کسی که پنهانی شما را دوست ندارد، انتقاد آن ها اغلب فاقد عنصر سازنده است.

اگر متوجه شدید که شخصی به طور مداوم از شما انتقاد می کند، به خصوص در مورد مسائل بی اهمیت، ممکن است نسبت به شما احساس بیزاری داشته باشد.

ادب بیش از حد

گاهی اوقات، نشانه دوست نداشتن همیشه منفی نیست بلکه به طور غیر مستقیم در پشت ادب یا ادب بیش از حد پنهان  می شود.

نزاکت بیش از حد اغلب می تواند جلوه ای برای پنهان کردن منفی بودن باشد. اگر احساس کردید ادب کسی نسبت به شما اجباری یا غیر واقعی است، ممکن است نشانه ظریفی باشد که پنهانی شما را دوست ندارد.

دوری

بسیار ساده است. مردم تمایل دارند به سمت کسانی که دوست دارند جذب شوند و از کسانی که دوست ندارند اجتناب کنند. اگر کسی مدام از شما دوری می‌کند،  نشانه آن است که پنهانی شما را دوست ندارد. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان