انتخاب دوست را فقط با این شیوه داشته باشید

خط سلامت: به دنبال انتخاب دوست و ایجاد دوستی های جدید هستید؟ این مطلب می تواند کمک کند با افراد ملاقات و گفتگو را شروع کنید و ارتباطات سالمی ایجاد کنید که زندگی و رفاه شما را بهبود می بخشد.

انتخاب دوست را فقط با این شیوه داشته باشید

به گزارش خط سلامت انتخاب دوست و ایجاد دوستی های سالم منجر به افزایش سلامت روان می شود. دوست کسی است که به او اعتماد و سطح عمیقی از درک و ارتباط با او دارید.

در یک دوستی سالم به دنبال چه چیزی باشیم

انتخاب دوست و ایجاد دوستی سالم مستلزم یک انتخاب آگاهانه است. یک دوست خوب به آنچه در زندگی شما می گذرد، آنچه می خواهید بگویید، چگونه فکر و احساس می کنید، علاقه واقعی نشان داده و شما را همانگونه که هستید می پذیرد.

بدون اینکه شما را قضاوت کند، با دقت به شما گوش می دهد. از به اشتراک گذاشتن چیزهای مربوط به خود با شما احساس راحتی می کند. دوستی تان با او دو طرفه است و دوست کسی است که با او پیوند اعتماد و وفاداری مشترک دارید.

تمرکز روی انتخاب دوست

مهمترین ویژگی در انتخاب دوست ، احساسی است که رابطه در شما ایجاد می کند نه اینکه چقدر در ظاهر شبیه به نظر می رسید یا دیگران چه فکر می کنند.از خود بپرس:

آیا بعد از گذراندن وقت با این شخص احساس بهتری دارم؟

آیا احساس امنیت می کنم یا احساس می کنم باید مراقب آنچه می گویم و انجام می دهم باشم؟

آیا آن شخص حامی است و با من محترمانه رفتار می شود؟

آیا این فردی است که بتوانم به او اعتماد کنم؟

نکته اصلی این است اگر فردی سعی می کند شما را کنترل کند، از شما انتقاد می کند، از سخاوت شما سوء استفاده می کند یا نمایش های ناخواسته یا تأثیرات منفی را وارد زندگی شما می کند، وقت آن است که انتخاب دوست تان را دوباره ارزیابی کنید. یک دوست خوب از شما نمی خواهد که ارزش های خود را به خطر بیندازید، همیشه با او موافق باشید یا نیازهای خود را نادیده بگیرید. برای ورود به صفحه ی اینستاگرام کلیک کنید. تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

آخرین اخبار
خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان